Waar kan ik hulp voor krijgen?
Wij geven hulp bij alle computerproblemen. Echter is het wel belangrijk dat het systeem nog opstart en dat je er het internet mee op kan. Voor installatie is het belangrijk dat de software op de harde schijf staat of dat er iemand aanwezig is die de DVD in de speler kan doen.
Wat doen jullie niet?
Wij helpen niet met het installeren van programma's die met behulp van een Crack geinstalleerd moeten worden. Ook andere illegale software installeren wij niet. Heb je een DVD besteld met een programma er op dat een code nodig heeft dan wordt deze geleverd zonder code. Wij leveren geen DVD's met een film er op. De keuze is beperkt tot software en spellen. Ook het aanvragen van een Bankrekening kunnen wij niet verzorgen, evenals DigiD. We hebben wel een voorlichtingsfilmpje dat haarfijn uitlegd hoe je dat moet doen.
Ik heb een DVD besteld wat nu?
Als je een DVD hebt besteld dan is de gemiddelde levertijd 1 week. Mocht het langer gaan duren dan krijg je een bericht. Het kan zijn dat de DVD niet voorradig is, dan duurt het langer. De DVD wordt thuis via PostNL bij u thuis afgeleverd. Als de DVD onderweg is krijg je van ons een email met de track & Tracecode. Alle DVD's worden geleverd in een slimbox en kosten €10,- exclusief verzendkosten.
Energietoeslag 2023
De energietoeslag 2023 wordt rond 16 oktober op de Bankrekening gestort van de mensen die hem in 2022 ook hebben gekregen. Mits er niets veranderd is in je financiele situatie. Als leidraad wordt je inkomen van augustus 2023 getoetst. Moet je de aanvraag voor het eerst doen dan kan dat vanaf 1 november 2023. Vanaf donderdag 26 oktober 2023 krijg je van ons via email bericht op welke dag je geholpen wordt met de aanvraag. De hulpdagen zijn tussen 1 november 2023 en 20 november 2023. Je krijgt dus bericht voor 1 november 2023. In de email staat een code in het rood Bewaar deze goed want de hulpverlener vraagt hierom. Zonder code kunnen we je niet helpen.
Wat gebeurt er met mijn gegevens?
Gegevens bewaren we niet langer dan strikt noodzakelijk. Als je hulp krijgt dan hebben we de gegevens nodig die je hebt ingevuld. Is het probleem opgelost dan worden deze gegevens vernietigd. Mocht het dus zijn dat het probleem terugkomt dan moet je het formulier opnieuw invullen om hulp te krijgen.
Is jullie hulp altijd gratis?
Ja, alle hulp is gratis. Je krijgt dus geen rekening achteraf en hoeft ook geen abonnement af te sluiten of verplicht hulp af te nemen. De medewerkers bij Hansacom zijn allemaal professionals met ruime ervaring in de ICT met een eigen specialisme.
Ik ben ondernemer kan ik dan ook hulp krijgen?
Nee, je kunt geen hulp krijgen als je ondernemer bent. De reden hiervan is dat bedrijven vaak een een eigen systeembeheerder hebben die een en ander kan oplossen. Onze hulp is uitsluitend bedoelt voor Particulieren