Vergelijk ons

Met Student aan Huis
Tarieven Student aan Huis

Voorfietskosten



Kosten met Abonnement



Hulp op afstand
Hulp op afstand met abonnement

Het enige wat je moet doen
Gewoon lekker vanuit je luie stoel meekijken met wat de helper aan het doen is.
meer niet.
Hansacom heeft geen tarieven



We doen het volgende:
Opschonen van de computer
Eventuele virussen verwijderen.
Het systeem updaten.
Loze bestandsverwijdering.
De algehele staat van de computer meten ( temperatuur en dergelijke)
Eventueel defragmenteren. (Niet bij een SSD schijf)

Maar ook in het oplossen van problemen zijn we heel goed
Mail problemen lossen we voor je op, en ook Printerproblemen daar hebben we altijd een oplossing voor.
Geef aan in het Formulier waar het om gaat en we helpen je.



Extra Informatie

Ik kan slecht zien / horen

Geen probleem voor de helper van Hansacom. Hij of zij werkt met een webcam en Microfoon. Ben je slechtziend dan wordt er stap voor stap uitgelegd wat er gebeurt. Tijdens de hele helpsessie is er een telefonische verbinding.

Is bellen maar jullie duur?

Dat is nou waar Hansacom zich onderscheid van andere hulpdiensten.
Het is namelijk zo dat wij jou bellen met een 06 nummer dat in de afspraakmail bekend wordt gemaakt. Zo weet je altijd van te voren dat je een medewerker van Hansacom aan de lijn krijgt. Het kost je dus niets.

Mijn afspraak kan niet doorgaan

Dat is geen probleem. Wij bellen je op voordat we beginnen met helpen. Neem je niet op dan probeert de helper het na 15 minuten nog een keer. Neem je dan ook niet op dan krijg je een emailtje met de mededeling dat je  een nieuwe afspraak kan maken. Hier zijn geen kosten aan verbonden.

Kan ik een contract afsluiten voor reguliere hulp?

Nee dat kan niet omdat we in het verleden slechte ervaringen hebben gehad met contracten. Soms waren mensen niet bereikbaar, maar die gingen dan rechten ontlenen aan het contract en gingen eisen stellen dat we ze alsnog zouden helpen. Vandaar dat we dat dus niet meer doen

Hoe weet ik zeker dat ik Hansacom aan de lijn heb?

Dat is altijd te controleren, in de mail die we sturen; dat is niet de bevestigingsemail, maar de afspraak email staat een code Bijvoorbeeld MD5UP2 die code heeft de helper ook. U vraagt de code aan hem of haar en die noemt de code op. Op die manier is de verificatie altijd waterdicht.

Ik heb wachtwoorden op mijn Computer staan

Wachtwoorden gaan ons niet aan, die zijn van jou. De medewerker zal nooit om een wachtwoord vragen of deze bekijken. Mocht er een wachtwoord ingevoerd moeten worden, dan moet je dat zelf doen. De helper krijgt je wachtwoord niet te zien maar alleen balletjes.
© 2023 Copyright Hansacom